Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Vanaf hoeveel broodjes bezorgen jullie?
Binnen Utrecht bezorgen wij vanaf €45 met €4,50 bezorgkosten. Voor al onze bezorglocaties en bedragen, kijk de vraag hieronder.
Bezorgen jullie buiten Utrecht?
Wij bezorgen ook in de omgeving van Utrecht. Zie hieronder de bezorgkosten per gebied.
Wil je graag laten leveren in een ander gebied? Neem dan telefonisch contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Bezorgen jullie ook in het weekend?
Wij bezorgen ook in het weekend. Enkel bezorgen wij dan in stad Utrecht tussen 9:00 en 14:00.
Bezorgen jullie ook in de namiddag?
Zeker, wij bezorgen (namiddag) lunches tot 17:00 in de middag.
Tot wanneer kan ik de bestelling annuleren?
Het is mogelijk om de bestellingen uiterlijk een dag van te voren tot 16.00u te annuleren. Wordt de bestelling later of op de dag zelf (deels) geannuleerd, moeten wij de gehele bestelling in rekening brengen i.v.m. de gemaakte kosten en voorbereidingen.
Kan ik de bestelling nog aanpassen nadat ik het al besteld heb?
Ja dit is mogelijk.
Wil je je bestelling uitbreiden? Bestel dan via onze website de extra producten. Kies op de afrekenpagina voor 'Bijbestelling' en voer het originele ordernummer in. Zo worden er geen extra bezorgkosten in rekening gebracht en weten wij bij welke bestelling het hoort.
Wil je je bestelling verkleinen? Dit kan uiterlijk tot een dag van tevoren. Geef de wijziging hier door. Of stuur een mailtje naar [email protected] met de gewenste wijziging.
Kan ik opmerkingen toevoegen?
Ja, dit is zeker mogelijk. Je kan opmerkingen toevoegen in het Verzoeken vak op de afrekenpagina.
Is het mogelijk om rekening te houden met (dieet)wensen?
Ja, het is zeker mogelijk om rekening te houden met dieetwensen zoals bijvoorbeeld gluten-, noten- en lactoseallergie. Dit kan je vermelden bij de opmerkingen. Bij een heftige allergie is het niet aan te raden om een lunch te bestellen i.v.m. mogelijke kruisbesmetting.
Ik ben zwanger, kunnen jullie hier rekening mee houden?
Hier kunnen wij zeker rekening mee houden. Dit kan je het beste vermelden bij de opmerkingen.
Kan ik de lunchassortimenten vegetarisch of veganistisch krijgen?
Zeker, dit kan je vermelden bij de opmerkingen.
Wij houden standaard rekening met de verhouding vlees/vis/vegetarisch wanneer je een (brood)lunchassortiment besteld, tenzij dus anders gewenst.
Is de lunch volledig biologisch?
Nee, de lunch is niet volledig biologisch, maar we proberen wel zoveel mogelijk lokale en biologische producten te gebruiken.
Zijn de producten die jullie gebruiken vers?
Ja, de producten die wij gebruiken zijn vers.
Hoe lang van te voren moet ik de broodjes bestellen?
Het liefst minimaal één dag van te voren, dan kunnen wij de aangegeven bezorgtijd garanderen. Wanneer de bestelling op de dag zelf wordt geplaatst, dan kan het zijn dat de besteltijd wordt aangepast.
Wat houdt het broodje van de week precies in?
Elke week wordt er een nieuw broodje van de week bedacht, dus laat je verrassen!
Hoe leveren jullie de soep?
De soep leveren wij in thermoskannen, zodat de soep nog lang warm blijft.
Hoe kan ik de bestelling betalen?
Je kan de bestelling direct na het plaatsen betalen door middel van iDEAL of je kan er voor kiezen om een factuur toegestuurd te krijgen. Op de afrekenpagina kan je kiezen voor de gewenste optie.
Is het mogelijk om via e-facturatie te betalen?
Ja, dit is zeker mogelijk voor instanties die hier gebruik van dienen te maken. De bestelling kan gewoon via de website geplaatst worden en op de afrekenpagina kies je voor betaling op factuur. Wij zullen vervolgens zorgen dat het wordt aangeleverd via factuurportaal Peppol. Mits er extra gegevens, zoals een bestelnummer, nodig zijn, noteer die in de opmerkingen of mail ze naar ons op [email protected]
Kan ik offerte aanvragen?
Zeker, je kan altijd vrijblijvend een offerte aanvragen door een mail te sturen naar [email protected]
Al onze prijzen staan ook op onze website, voor een compleet overzicht.
Kunnen we ook met een grote groep lunchen in de lunchroom?
Ja dit is zeker mogelijk. Wij kunnen groepen t/m 16 personen ontvangen in onze lunchroom. Daarnaast bieden wij voor grote groepen (vanaf 5 personen) groepsmenu’s aan. Bel of mail gerust voor meer informatie.
Hebben jullie vleeswarenleveranciers een halal certoficaat?
Ja, onze vleeswarenleveranciers hebben een halal certificaat. Zie de volgende bestanden:
Gegevens de Keuken van Thijs
De keuken van Thijs
Biltstraat 41, 3572 AD Utrecht
030 231 90 70
[email protected] www.dekeukenvanthijs.nl
Rekening: NL81RABO0127278990
BTW: NL.001595104B40
kvk: 55261175